Skip to main content
Vraag

tips eerste klas?

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3

Hoi na de zomervakantie ga ik naar de eerste ik ben best gestrest voor meerdere dingen maar heeft iemands tips?

3 reacties

Eenmeisje004
Forum|alt.badge.img+14
  • Topper
  • 851 reacties
  • 12 maart 2025

Heyy ​@armydreamerss

Oeh wat spannend! Geloof me, je bent niet de enige die het eng vindt. Het is ook wel een grote stap. Wat je vooral in je hoofd moet houden, is dat je gewoon jezelf moet blijven, dan komt het wel goed straks. Maar vertel, waar ben je precies gestrest over? :) 

xx Eenmeisje004

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2442 reacties
  • 13 maart 2025

Hey! Het gaat echt reuze meevallen hoor, dat kan ik alvast verklappen 😉 en wat je ook kunt doen alvast, is hier op de site bovenaan de pagina in de zoekbalk "naar de brugklas" typen. Dan vind je zeker wat topics waar ook antwoorden en tips staan! En net als ​@Eenmeisje004  ben ik benieuwd waar je gestrest over bent, dan kunnen we je daarmee helpen 🙂

Liefs, Tover xxx

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 64 reacties
  • 13 maart 2025

Hoii ik ben gestrest omdat ik naar vwo moet dus ik ben bang dat ik heel slecht doe  en ik ben gestrest dat ik geen vrienden maak :)

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen