Skip to main content
Vraag

Tevredenheidstest op school, eerlijk zijn of liegen?

• March 23, 2025
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Fristi_
Forum|alt.badge.img+1
We hebben deze week een "tevredenheidstest" op school, zal ik eerlijk zijn of liegen? (ik heb geen zin om naar een mentaal ziekenhuis gestuurd te worden omdat mensen van mijn school zwaar gevoelig zijn voor letterlijk de minst erge dingen)

6 reacties

Haud machina sum
Forum|alt.badge.img+1

Hoi 

Eerst wil ik zeggen dat liegen heel makkelijk is en je kan gewoon liegen. Maar als het nou echt zo slecht gaat met je is het misschien verstandig om de waarheid te vertellen gewoon voor de kleine kans dat je geholpen wordt. Terwijl als je liegt dan verandert er niks.

Ik weet tenminste mijn keuze en hopelijk kan jij ook een keuze maken wat, dat ook zal zijn

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 24, 2025

Hoi, eerlijk antwoord? Altijd eerlijk zijn. Van liegen is vlgs mij nog nooit iemand beter geworden, het maakt het niet eenvoudiger voor je en het is ook gewoon niet slim. Kortom wees eerlijk als je het mij vraagt.

Groetjes liefs Tartan X

• March 24, 2025

Gewoon eerlijk zijn. Van liegen wordt het echt niet beter.

Forum|alt.badge.img

Ik heb 2 vriendinnen waar het mentaal niet goed mee gaat en die stelde mij dezelfde vraag. Ik zei dat ze moesten doen wat goed voelde. Ze vulden het allebei eerlijk in en nu krijgen ze eindelijk de hulp die ze nodig hadden! (na wel een procces want dat duurt blijkbaar echt lang om te regelen) en ik ben enorm trots op hun voor hun eerlijkheid. Hopelijk heb je hier iets aan :)

-iemand in nederland

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • April 27, 2025

Wat je ook invult: je wordt echt niet zomaar naar een ziekenhuis gestuurd.  Je school kan daar niets over beslissen.  Wees maar eerlijk in je antwoorden.

• April 28, 2025

Altijd eerlijk zijn

Dit is je kans!