Stress voor school

  • 20 June 2022
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste iedereen,

Ik heb deze week een projectweek omdat een groot deel van mijn school op kamp is. Ik ben licht autistisch en daardoor heb ik veel stress. Alles voelt heel onduidelijk en ook kan ik niet met mijn vrienden erover praten want die zijn op kamp. Ik heb een vriend die wel naar school gaat deze week maar die zie ik pas als ik op school ben wat ik niet fijn vind. (Ik kan ook niet samen met hem fietsen want hij woont ergens anders). Ik probeer wel over stress met mijn ouders te praten maar die begrijpen niet hoe ik werk (ze proberen het wel maar het lukt niet). Ik heb wel vaker last van stress voor school en zeker in de laatste weken van school want dan is er veel onduidelijkheid.

Ik heb eigenlijk geen doel met dit bericht. Het helpt me in ieder geval met wat meer duidelijkheid voor mezelf creeëren. Maar als je nog tips hebt, voor mij of voor mijn ouders, om met de stress om te gaan hoor ik ze graag. Of als je zelf wat kwijt wil over stress of school kan dat natuurlijk ook 🙂

Alvast bedankt!


1 reactie

Reputatie 5
Badge +1

Hoii!

Ik denk dat het al voorbij is, omdat dit topic al 6 dagen geleden is gemaakt. Ik hoop dat het goed is gegaan. Zo niet (als het niet goed is gegaan of als je nog niet op dat kamp bent), geef je dat dan ff door? Dan kan ik je nog een lijstje met tips geven :-)

liefs, Emma <333

Reageer