Vraag

Stress om school

  • 12 April 2022
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hoi iedereen hoe gaat het met jullie allemaal?

met mij gaat het wat minder goed ik weet niet of je het vaal angst kan noemen maar ik ben bang dat ik ga vallen voor de centralen examens en het geeft mij enorme stress en eerlijk gezegd I WANT A BREAK FROM MY LIFE.  

het is vermoeiend vooral want het  is gewoon dat ik niet weet hoe ik het überhaupt ga onthouden maar ik ben ook bang hoe veel ik ook leer dat ik nog steeds het niet onthoud .ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik er mee moet om gaan met de stress het enigste dat ik weet is mij zelf te beschadigen of om mijzelf pijn te doen om dat ik het gewoon niet meer weet.

hebben jullie toevallig tips hoe ik met al dit moet om gaan?

😁😢 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hoi sakura!

Ik snap dat de centrale examens een heel stressvolle periode zijn voor leerlingen door heel Nederland. Het is normaal dat je je zo voelt, iedereen wil het goed doen op de examens. Als je gewoon goed leert is dat alles wat je kan doen, dus neem het rustig aan! Luister naar muziek die je leuk vindt, neem vaak genoeg pauze en wees niet te hard op jezelf. Jij kan dit! 

Reageer