Stress om meester op school

  • 10 May 2021
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik heb net een nieuwe meester gekregen en dat geeft me heel veel stress. Ik zit in groep 8 en dus de musical maar ik ben net op deze school. De reden waarom is ik werd altijd op mijn oude school heel erg gepest op het punt waarbij ik bang was om naar school te gaan. Ik had eerst een andere meester maar die is weggegaan. Ik heb nu dus een nieuwe maar hij zet heel veel druk op mij. Dat ik persoonlijke dingen moet delen (wat ik niet wil) en dat ik al moet weten wat voor werk ik wil doen. Dat de laatse weken heel zwaar gaan zijn en dat ik al mijn musical tekst verplicht moet weten. Ik voel constant paniek en ik kan niet tot rust komen. 

 

 


4 reacties

Hi! 

Wat voor persoonlijke dingen moet je delen van je nieuwe meester? 

En, ja. de eind musical was voor mij ook erg streseen, vooral omdat ik erg zenuwachtig word wanneer mensen naar mij kijken. Misschien kun je vragen of je een kleinere rol mag. 

Wat bedoel je met, dat je altijd moet weten watvoor werk je wilt doen?

Heb je al ket je ouders of iemand anders, zoals een vriend(in) of een ander persoon, gepraat over dit?

 

Hi! 

Wat voor persoonlijke dingen moet je delen van je nieuwe meester? 

En, ja. de eind musical was voor mij ook erg streseen, vooral omdat ik erg zenuwachtig word wanneer mensen naar mij kijken. Misschien kun je vragen of je een kleinere rol mag. 

Wat bedoel je met, dat je altijd moet weten watvoor werk je wilt doen?

Heb je al ket je ouders of iemand anders, zoals een vriend(in) of een ander persoon, gepraat over dit?

 

Ik moet een brief schrijven naar meester omdat hij meer dingen wilt weten maar er staat ook in: hoe omschrijf jij jezelf en hoe was je leven allemaal persoonlijke vragen en ik weet niet wat ik daarop moet antwoorden. 

 

Blijkbaar moet ik volgens hem al weten wat ik later ga doen. Dat ik mijn hele toekomst al weet maar dat weet ik echt niet.

 

Ik heb er met mensen over gepraat maarzij zeggen doe niet zo moeilijk doe het gewoon het is niet lastig

 

Groetjes 💞💞

 

 

Hi! 

Wat voor persoonlijke dingen moet je delen van je nieuwe meester? 

En, ja. de eind musical was voor mij ook erg streseen, vooral omdat ik erg zenuwachtig word wanneer mensen naar mij kijken. Misschien kun je vragen of je een kleinere rol mag. 

Wat bedoel je met, dat je altijd moet weten watvoor werk je wilt doen?

Heb je al ket je ouders of iemand anders, zoals een vriend(in) of een ander persoon, gepraat over dit?

 

Ik moet een brief schrijven naar meester omdat hij meer dingen wilt weten maar er staat ook in: hoe omschrijf jij jezelf en hoe was je leven allemaal persoonlijke vragen en ik weet niet wat ik daarop moet antwoorden. 

 

Blijkbaar moet ik volgens hem al weten wat ik later ga doen. Dat ik mijn hele toekomst al weet maar dat weet ik echt niet.

 

Ik heb er met mensen over gepraat maarzij zeggen doe niet zo moeilijk doe het gewoon het is niet lastig

 

Groetjes 💞💞

 

 

Oh, wat vervelend dat andere mensen je niet begrijpen. 

Je hoeft helemaal niet te weten wat je later wilt worden en hoe je toekomst er uit zal zien! Bijna niemand weet dat al. Het is niet realistisch van je meester om dit van jou te verwachten.

En over de personelijke brief schrijven. Jou meester is je mentor niet, hij is je vertrouwens persoon niet. Als jij je niet fijn voelt bij het idee dat je dit allemaal moet delen met hem, dan hoeft dat helemaal niet! Je kunt aan je meester gaan uitleggen waarom je dit niet wilt delen en dat je wil dat hij stopt met vragen. 

Reputatie 3
Badge

Heey Hoga!,

 

Ten eerste jij mag niet verplicht worden voor dingen door de meester wat jij niet wilt, geef dat ook even aan durf je dat niet? Dan weet ik zeker dat je ouders of een vertrouwingspersoon klaar voor je staan!

Stel, je meester blijft je door verplichten en luistert niet naar je. Ga naar de directeur of directrice!

Laat je het me even weten of het is gelukt?

Ik wens je veel succes met de eindmusical!

(Wij hebben expeditie Beachclub ik ben Carmen Elite en Agent 020!)

Veel liefs en luchtknuffels van... Schaapjesss!♡

Reageer