Stress door school

  • 28 December 2020
  • 7 reacties
  • 128 Bekeken

Badge

Hoi!

Ik zit nu in de eerste klas van de middelbare, niveau gymnasium. Ik vind het heel erg balen dat we nu thuis zitten en heb ineens een heleboel stress aan mijn hoofd. Na de lockdown tot 19 januari hebben we namelijk gelijk de tweede toetsweek. Ik kan me thuis heel erg slecht concentreren en weet niet wat ik moet doen.

Heeft er iemand tips om je beter te kunnen concentreren bij het thuiswerken en hoe je van deze stress af kunt komen? Alvast bedankt :)

Groetjesss,

 

 De tekst is aangepast door De Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


7 reacties

Badge

Hoi! 

Ik zit nu in de eerste klas van de middelbare, niveau gymnasium. Ik vind het heel erg balen dat we nu thuis zitten en heb ineens een heleboel stress aan mijn hoofd. Na de lockdown tot 19 januari hebben we namelijk gelijk de tweede toetsweek. Ik kan me thuis heel erg slecht concentreren en weet niet wat ik moet doen.

Heeft er iemand tips om je beter te kunnen concentreren bij het thuiswerken en hoe je van deze stress af kunt komen? Alvast bedankt :)

Groetjesss,

Heey Bo,

Ik zal zeggen luister naar je favo muziek ga even je hobby doen voordat je toetsen beginnen en gebruik een klein balletje..

Je kan het even rollen of stuiteren..

Dat helpt mij heel vaak.

Graag gedaan..

Groetjes Renske 12 jaar

Badge

 

 

Hey!

Heel erg bedankt voor de tip en ik ga het zeker proberen :)

Groetjesss,

Bo (je grote bro :)

Badge

 

 

Hey!

Heel erg bedankt voor de tip en ik ga het zeker proberen :)

Groetjesss,

Bo (je grote bro :)

Alsje ❤

Badge

Je kan een geluid dichte koptelefoon op doen, dat doe ik zelf ook wat mij ook helpt is om mijn werk in stukjes te delen, niet alles in 1 keer

 

 

Badge

Je kan een geluid dichte koptelefoon op doen, dat doe ik zelf ook wat mij ook helpt is om mijn werk in stukjes te delen, niet alles in 1 keer

 

 

Dankjewel voor de tip! Ik heb sinds de kerst airpods gekregen en vind het ook heel fijn om hier mee te werken :)

Hoi :)

Mijn tips zijn om écht een plek uit te zoeken waar je je werk doet, en om daar dan niet op je telefoon te gaan zitten of netflix te kijken. Dus gewoon aan je bureau of aan de eettafel.

Zelf vind ik ‘Study with me’ filmpjes op youtube heel motiverend!

Zorg ervoor dat je alles wat je moet doen goed op een overzicht hebt, en dan kan je stap voor stap je werk maken.

succes!

Badge

Hoi :)

Mijn tips zijn om écht een plek uit te zoeken waar je je werk doet, en om daar dan niet op je telefoon te gaan zitten of netflix te kijken. Dus gewoon aan je bureau of aan de eettafel.

Zelf vind ik ‘Study with me’ filmpjes op youtube heel motiverend!

Zorg ervoor dat je alles wat je moet doen goed op een overzicht hebt, en dan kan je stap voor stap je werk maken.

succes!

dankjewel voor de tips! ik kijk nu ook naar study with me fimpjes tijdens leren/huiswerk maken en dat werkt echt! groetjesss 

Reageer