Vraag

stress

  • 1 October 2020
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Badge

Mijn school is de enige school in Nederland die vanaf maandag weer dichtgaat, dus worden alle toetsen verplaatst naar de dag dat de school opengaat. Al het huiswerk is ook verplaatst naar morgen, dit zorgt voor heel veel stress wat weer hoofdpijn en depressie opwekt, heeft iemand tips om dit tegen te gaan?


1 reactie

Je bent zeker niet de enige school die dicht gaat. Ik hoor ook al van andere scholen in m'n omgeving dat ze tijdelijk dichtgaan vanwege meerdere coronabesmettingen.

Als jullie school lang dichtblijft, kunnen ze het niet maken om alle toetsen vooruit te schuiven totdat jullie weer op school kunnen komen. Hoe deden ze dat vorig jarig tijdens de lockdown. Toen konden jullie toch ook gewoon thuis toetsen maken. Vraag (en dring aan) of dit nu ook niet kan omdat het niet verantwoord is om alles door te schuiven en op te hopen.

Ik denk dat het verstandig is dat je ouders hier ook even achteraan gaan. Als zij nou eens je mentor (of desnoods het schoolbestuur) bellen of mailen, kunnen ze misschien wat meer bereiken.

 

Anders zal er niets anders op zitten dan alle vakken een beetje bij te houden en regelmatig van elk vak wat te leren.

 

Groetjess

Reageer