Vraag

Stres voor spreekopdracht

  • 18 December 2020
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi,

Ik heb altijd super veel stres als ik een spreekbeurt.

Zijn er nog die dit hebben?

Wat kan ik er tegen doen?!?

 

Alvast bedankt!!!

 

Groetjz @Anonympie 


4 reacties

Hey,
Je bent zeker niet de enige die hier last van heeft. Wat je het beste kan doen is denk goed voorbereid zijn. Oefenen voor bijvoorbeeld je ouders. En steekwoorden op een briefje schrijven zodat je daarop terug kan vallen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

J8j8

Reputatie 2
Badge +3

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@J8j8 Bedankt!!

Ik zal het proberen

Groetjz

Badge

Hey! De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens. en ik moest vroeger altijd een spreekbeurt houden op de basisschool.

Uiteindelijk is de beste tip : begin op tijd en bereid je goed voor! De eerste keren dat ik een spreekbeurt moest houden begon ik pas twee dagen ervoor en dat is veel te kort! Zorg dat je ongeveer twee weken van te voren begint aan je spreekbeurt. Je gebruikt de eerste week om je spreekbeurt en elkaar te zetten en de tweede week om je tekst te leren. 

Vaak als je goed bent voorbereid is het minder spannend. Doe je spreekbeurt thuis al een keer voor iemand, dan weet je hoe het gaat. Aan het begin is het vaak het spannendst, maar als je eenmaal aan het praten bent valt het allemaal wel weer mee :)

Groetjesss,

(je grote bro :)

 

 

Badge

 Heeeeey,

Ik had hier zeker last van..

Ik zou zeggen begin lekker vroeg dan ben je er snel vanaf..

Leer het goed.

Dan hoef je niet te veel op je blaadje te kijken..

Alsje blieft

 

De kindertelefoon heeft voor het overzicht de quote verwijderd. 

Reageer