Vraag

strafschrijven

  • 8 October 2020
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heyy

ik heb ff een probleem

ik moet voor school strafschrijven, denk je zo van het is niet erg. Ik moet 25 bladzijdes schrijven en mag de les de niet in totdat ik die blaadjes geschreven heb. heb er 8 maar ben er een hele nacht bezig aan geweest. De directeur staat aan haar kant, opvoeder ook het is ik tegen de school. En ik en stress is de slechtste combinatie. Ik ben verplicht de toetsen mee te maken maar mag geen lessen volgen. Volgens de opvoeder zou ik beter gewoon die straf maken want hij zegt dat hij er niets aan kan doen, maar dat kan hij wel. Ik heb m’n moeder overgehaald om te praten met mn titularis die gaat ook even praten met de leerkracht. tips?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Met 2 of 3 pennen schrijven?

zon soort speciaal papier ertussen doen zodat je op meerdere blaadjes tegelijk kan schrijven?

je vrienden vragen of ze allemaal 1 blaadje willen schrijven?

zeggen dat het echt veel te veel is en je er stress van krijgt?

 

hey 

ze zal zien dat het geschrift precies hetzelfde is, het is zo een lange tekst dat nooit op dezelfde plaats eindigt. Mijn vrienden zouden dat nooit doen, ze zitten me zelf op te stoken om m’n straf niet te doen zodat ik erger in de problemen kom(voor hun plezier). Ik probeer hier alle problemen te vermijden door hulp te vragen aan m’n moeder. Ik belde haar op en omdat ik belde op school heb ik nu nog strafstudie erbij

Reageer