Vraag

Stoppen met een club

  • 20 October 2021
  • 6 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 33 reacties

Hey,

ik heb een probleem, ik wil namelijk stoppen met debateren (dat is iets wat je kan doen bij een club op school). Ik vind het heel gezellig en de mensen zijn ook heel aardig! Maar ik heb veel te weinig tijd om dit erbij te doen, en voel me daardoor vaak heel gestresst. Door deze stress gaat mijn mentale gezondheid achteruit… Ik ben heel slecht in met dingen stoppen. Ik ben bang dat de mensen van de club me niet meer zullen mogen en me slap zullen vinden, omdat ik het te druk heb… Ik ben bang dat ik later spijt ga krijgen van mijn keuze om ermee te stoppen!

Hebben jullie tips om meer in mezelf te vertrouwen en te durven zeggen dat ik stop bij de club?

 

Ik ben jullie alvast ontzettend dankbaar!


6 reacties

Hoi Me1,

Weetje vroeger als ik een keuze moest maken deed ik er soms dagen over. Ik heb geleerd dat als ik te lang wacht dat de keuze alleen maar moeilijker wordt, of dat iemand anders al voormjj heeft gekozen.

Je moet niet bang zijn om te zeggen dat je er mee stopt. Gaat dit om jou of de mensen van je debat club? Je hebt toch ook nog andere vrienden? En als ze het raar vinden(wat ik eerlijk gezegd niet denk) wat is jou probleem dan. Je gaat toch de club uit. Als ze het begrijpen kun je nog steeds met ze afspreken soms.

Denk er eens overname. Volg je gevoel en je zal er geen spijt van krijgen.

 

Xoxo,

1anoniempje1

Reputatie 2
Badge +1

Dankjewel voor je reactie! :)

Het gaat inderdaad om mij, en deze club zorgt ervoor dat ik me alleen maar gestresst voel… Ik ga het tegen hen zeggen!

xxx, Me1

Veel succes Me1,

Ik sta achter jou idee.

 

Veel knuffels van 1anoniempje1

Reputatie 2
Badge +1

Aww, dankjewel! :))

Reputatie 1
Badge

Heyyy bij mij op school had je ook debatclub en ik zat in prc dezelfde situatie. Ik ben er uiteindelijk wel uit gegaan want ik had gewoon te veel stress. Het heeft er wel voor gezorgd dat ik me veel fijner ben gaan voelen omdat ik en minder huiswerk had en minder uren.  Maar het komt wel goed.  🌸🦕🌷❤️

Reputatie 2
Badge +1

Dankjewel voor je reactie! Het is fijn om te zien dat er iemand in exact dezelfde situatie zat en er ook goed uit is gekomen! :)

Reageer