Vraag

stoppen gymnasium

  • 31 May 2022
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

-


5 reacties

Badge

Ik zou het gewoon tegen je ouders nogmaals zeggen en er mee stoppen. Als je doorgaat is de kans ook nog eens groot dat je dan de 3e niet haalt. Zeg het daarna ook tegen school en ga gewoon een ander niveau doen dan.

Badge

Het probleem is dat ik wel hele goede cijfers haal, een 8 voor Latijn en een 9 voor Grieks.

Reputatie 7
Badge +6

Als je het zelf niet leuk vind, dan mag je dat gewoon zeggen en dan maakt het niet uit of je wel of niet goede cijfers haalt.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Xanoniempje_x 

Als je moeite hebt met talen is Latijn een van de makkelijkere omdat veel woorden in andere talen terug te vinden zijn en je zelf niet hoeft te proberen het te spreken. Aan de andere kant, als je geen moeite hebt met talen en het levert vooral nadelen op, waarom zou je dan niet stoppen?

Groetjes DV

 

Badge

Oh dat wist ik niet. Toch zou ik er gewoon mee stoppen, ook al ben je er goed in. Je moet dit niet tegen je zin in doen, want dan heb je nog een hoop niet leuke jaren te gaan. Ik zou het gewoon eerst tegen je ouders zeggen en dan tegen school dat je er mee stopt. Jij moet naar school, dus het is jouw keuze.

Reageer