stage

  • 19 May 2022
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Badge

Hoihoi! Ik had gister me stage afgerond en ik moet even wat kwijt. 
ik liep dus stage bij een kledingwinkel, en ik moest 2 weken lang met 7,5 uur per dag. Het was super moeilijk op het begin omdat ik nooit had gewerkt en ineens 7,5 uur moest ‘werken’ was wel een stoot op me gezicht.

Ik had wel een goede motivatie, ik deed alles wat ze van me vroegen. Ik was toen ik de magazijn en k moest de vracht uitpakken en ik had muziek op in 1 oor. Mn collega kwam langs en ze zag dat k me oortjes had en ze zei er niks over. Lager pas de laatste dag zet ze dat in me beoordelingslijst genaamd ‘2x gewaarschuwd’ en zet ze een kruis bij onvoldoende tegen over collega’s omdat ik zogenaamd biet luisterde. 
ik dacht echt van wattt??? Je zei helemaal niks en ze deed alleen alles maar voldoende niks goed! Zelfs niet bij netjes gekleed. Sorry maar ik kom gewoon in een normale spijkerbroek en een shirt? Volgensmij hoef ik niet in een bruidsjurk te komen. Ik vind het echt jammer

en toen me docent kwam voor een stagegesprek zei ze allemaal goede dingen dat ik een slim meid van efficiënt werkte en dat ik snel alles oppakte. En dan bij de vraag’ weet niet wat hij of zei doet heeft ze ook een onvoldoende gezet terwijl ze zegt dat ik goed werk en weet wat ik doe? Ze gaf me 7 als cijfer trouwens 

het is niet dat ik klaag ofzo maar ik vind het gewoon teleurstellend dat ze zo een beoordeling terug geeft. Me docent zei ook dat ik niet over moest stressen en in mijn verslag duidelijk mocht schrijven bij het onderwerp nawoord wat ik er van vind en me mening zeggen.

dankjewel voor het lezen! Wat vinden jullie hiervan laat me het weten


1 reactie

Klinkt inderdaad niet echt als een leuke ervaring. Zeker als die mensen gwn niet eerlijk zijn. Wel fijn dat je docent je begrijpt en geloofd en dat je gewoon jouw kant van het verhaal kunt benomen in je verslag. Voor de rest hoef je gelukkig niet meer met deze mensen te maken te hebben. Gwn lekker afronden en als je wilt werken, lekker een ander adresje zoeken😅

Reageer