Vraag

Spijbelen omdat ik mij rot voel

  • 23 November 2022
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hoi iedereen,

Ik spijbel maar voordat jullie zeggen dat ik gewoon naar de les moet gaan ik spijbel met een reden dat is dat ik eigenlijk paar jaar rot voel begon in einde van groep 8. ( nu zit ik in de tweede)  Ik had een vriend had toen zat hij in groep 6 en iedereen dacht dat wij wat hadden. Ik moest mijn middelbare schoolniveau geheim houden omdat ik had kader toen is aangepast naar mavo. En ik moest het geheimhouden omdat er een jongen was die ook kader had en die gingen ze niet aan passen. Ik twijfelde of ik hetero of bi was (ben bi) durf er nog steeds niet uit de kast te komen.

Ik weet 100 % zeker dat ik bi ben sinds ongeveer 7 maanden en mijn familie accepteren mij niet als ze weten dat ik bi ben. En ik heb thuis dingen die waar ik al toen erg last van had in nu nog steeds. En mijn juf en meester maakte mij onzeker over dat ik de eindmusical slecht deed. Ik ging toen naar de eerste en ging alleen maar slechter met mij ging vaak daardoor spijbelen haalde slechte cijfers en voelde mij nog rotter. Ik begon eind eerste (in mei) begon ik mijzelf te snijden en omdat ik dit niet aankan. Maar ik ging over en ik ben nu nog steeds bezig met mijzelf te snijden. Niemand begrijpt het ik mag mijzelf niet meer snijden maar doe het toch is het enigen wat mij nog helpt. Maar het liefst wil ik zelfmoord plegen en ik weet dat ik met 113 kan praten maar bij mij lukt praten niet meer ik wil niet meer lelijk zijn, dom zijn, dik zijn, nutteloos zijn en niet meer leven.

Dus wat moet ik nu?

 

--

De tekst is door De Kindertelefoon aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.


2 reacties

Hoi!

Als eerst wil ik zeggen wat knap dat je je verhaal doet. Zulke gedachtes en gevoelens zijn heel lastig. Alsjeblieft praat hierover met iemand die je vertrouwd! Dan kan je hulp gaan zoeken voor die gedachtes en gevoelens. Met hulp kan je je weer beter gaan voelen. En misschien zelfs weer naar school gaan en nieuwe vrienden maken. 
 

succes!

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de tip

Reageer