Vraag

Spijbelen

  • 23 November 2020
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai, Vandaag heb ik gespijbeld. Mijn moeder werkt heel vaak en ik heb het heel druk dus ik zie haar niet zo veel. vandaag was ze vrij en ik wilde heel graag bij haar zijn dus ik had een domme smoes bedacht. De 1e en 2e jaars gingen vandaag naar Artis dus ik zei tegen mijn moeder dat de 3e jaars en hoger vrij zijn, wat niet waar is. Ik heb er alleen niet aan gedacht dat ik een mail moet sturen om te zeggen dat ik ‘ziek’ ben. De concierge had mijn moeder dus gebeld en ik heb de waarheid aan mijn moeder vertelt. Maar ik heb gelogen tegen de concierge. Het probleem is nu, morgen moet ik weer naar school en de mensen die de absentie regelen gaan sws achter mij aan en ik weet niet wat ik moet doen. Op magister staat nu ook dat ik heb gespijbeld. leerlingen weten het denk ik ook. Ik ben bang om weer naar school te gaan. 

Wat moet ik doen?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Waar haal je überhaupt het lef vandaan om te spijbelen? Je moet gewoon je straf uitzitten. 

 

Dit bericht is aangepast door de Kindertelefoon, omdat deze in strijd was met forumregel 2: Ga respectvol met elkaar om. 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Lees wat ik geschreven heb

 

Reageer