Vraag

speedo

  • 6 September 2020
  • 7 reacties
  • 1073 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal 

 

ik zit nu in de 3e en ik krijg schoolzwemmen. Het is verplicht om een speedo te dragen omdat we veel lucht in die losse kan komen als je gaat duiken ofzo. Ik wil natuurlijk niet een speedo aan (jongens snappen wel waarom) 

 

wat vinden jullie meisjes hiervan als je iemand met een Speedo ofzo ziet?

 

en wat vinden de jongens ervan en wat zouden jullie doen als het zou MOETEN


7 reacties

Hey,

Ik zou gewoon met argumenten komen waarom ik dat niet doe, en de docent te overtuigen dat die speedo niet nodig is. En dus gewoon een normale zwembroek aan te doen en ja, anders kunnen ze een paar mails van mij krijgen die ook gekoppeld zijn aan de school leiding, ookal is het verplicht dan word mijn reactie gewoon,  dan kom ik gewoon niet opdagen.

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey,

Alle jongens loopt dan toch in een speedo? Dus zo er is het dan niet lijkt mij. Als je met vrienden gaat zwemmen kan je dan een andere zwembroek aantrekken als je wilt, heb je er 2.

Verder vind ik het (als meisje) niet erg als jongens in een speedo lopen want iedereen moet vooral dragen wat hij/zij fijn vindt. Maar ik snap het wel als je  het niet fijn vind. Ik ken ook wel jongens die met zwemmen een speedo dragen en die krijgen er ook opmerkingen over soms. Maar met schoolzwemmen is dat niet zo lijkt me.

Grietjes J8j8

Ik had vandaag mijn eerste zwemles. Bijna iedereen had een speedo aan en het was super ongemakkelijk. In het begin kon je de bobbel niet echt zien want ik had een onderbroek onder de speedo aan maar later toen ik nat was zag je het super duidelijk. Ik zag alle meisjes me gewoon aanstaren. Bij de andere jongens zag je ook wel een bobbel maar ik heb niet echt duidelijk gekeken want ik ben niet gay. Bij mij zag je ook gewoon precies hoe groot hij was en hij zat de hele tijd scheef in mijn speedo

Heyy

Dat soort dingen zoals me de meiden die kijken zal wel overgaan. Het is logisch dat dat in het begin een beetje ambetant en ongemakkelijk is, na meerdere zwemlessen zal dat ongemakkelijke gevoel wel overgaan.  Wij moeten bij zwemmen ook een Speedo, regels van het zwembad enzo... Na een tijdje wordt je dat gewoon hoor.

Groetjs

 

Ja maar het blijft beschamend om een speedo aan te hebben

Ach, maakt toch niet uit dat je een speedo draagt. Ik denk dat als je ‘m draagt met zekerheid dat het dan geen reet uitmaakt of je nou een broek of een speedo aanhebt tijdens het zwemmen (al lijkt me een broek niet al te handig). Speedo’s zijn tof man.

Hey,

Het is toch nergens voor nodig om je voor je bobbel te schamen! Iedereen heeft een ander formaat penis en dat is heel normaal. Zeker in de pubertijd. Bij meisjes in een badpak/bikini kun je ook precies hun borstgroei zien en daar doet ook niemand moeilijk over. Misschien kun je het daarmee vergelijken.

Het is overigens niet 'gay' om te kijken naar iemands bobbel. Als je in de puberteit zit, is het normaal om nieuwsgierig te zijn. Je kan dan de behoefte voelen om dingen te vergelijken, zonder dat je hier gevoelens bij hebt. 

Ik denk ook dat het vanzelf wel went als je vaker zwemles hebt samen. Op een gegeven moment gaat dat ongemakkelijke er wel vanaf.

Gr. Pin

Reageer