Somber en vermoeid.

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoe ga je eigenlijk om met het feit dat je al (weken) je vermoeid en leeg voelt én daarnaast nog veel huiswerk hebt (deels doordat docenten echt te veel geven ineens). 

Het voelt alsof ik liever écht lang wil slapen in m'n bed.. en gewoon zo niks doen. Ik weet niet eens precies waarom ik me zo voel. Ik weet wel dat ik nu stress heb maar.. gewoon… nog erg dat ik eigenlijk niet zo goed meer kan leren door m'n verminderde geheugen en vloeiend redeneren, ofzo.. was eerder écht een ''boekennerd'’ en nu meestal vergeet ik erg snel een paragraaf of zelfs één zin nadat ik het kort geleden had gelezen- en uiteindelijk ook de weg kwijtraken..

 

Hoe ga je daarmee om?


1 reactie

Badge

Heyy, wat vervelend voor je dat je je zo voelt, want dit is een gevoel waar je niks aan kunt doen, dus neem het jezelf ook niet kwalijk, als je weer wat meer motivatie nodig hebt kun je altijd op YouTube bijvoorbeeld motivational speeches op gaan zoeken, ik hoop dat je het weer een beetje oppakt allemaal, maar doe dat in kleine stapjes want als je in 1 x een te grote stap maakt kun je snel nog weer terugvallen en nog meer gaan stressen en een tip is om niet alleen maar binnen te blijven zitten, ga anders een keer een stukje wandelen ofzo, maar don't worry! Het komt allemaal wel weer goed. 

Reageer