Vraag
Sociaal probleem
Ik ben dus van groep 7 tot de 3e gepest en hat 0 vrienden. (was altij aleen) nu zit ik op mijn 6e school en zijn er mensen die vrienden willen zijn met mij.... Ik vind dit lastig... Eerst dacht ik dat ze dat deeden om mij laater te pesten.... En nu vind ik het heel lastig om elke ochten midag en avond snaps te ontvangen en dat daar ene reactie op word verwacht je sorry maar ik sta niet 24/7 klaar. Dan is het zoon nutteloos gesprek over wat we de week gedaan hebben en wat we komen de week gaan doen (don't care. Praat met mij mara over het heelal en eqypte...)
Ik vind het lastig dat ik mee naar de wc, de kluisjes, naar buiten word gevraagd en perse mee moet.... (doe ik nu ni meer) ik vind het moelijk dat er nu van ales word verwacht en ik nooit rustig aleen kan dagdromen...
Mischien zit ik te zeuren wand aleen zijn is ook niet leuk hoor maar het is mij alemaal te veel.
Bedankt voor luisteren (leezen) โค๏ธ
Ik vind het lastig dat ik mee naar de wc, de kluisjes, naar buiten word gevraagd en perse mee moet.... (doe ik nu ni meer) ik vind het moelijk dat er nu van ales word verwacht en ik nooit rustig aleen kan dagdromen...
Mischien zit ik te zeuren wand aleen zijn is ook niet leuk hoor maar het is mij alemaal te veel.
Bedankt voor luisteren (leezen) โค๏ธ
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.