Snap niks van de uitleg van de docent.

  • 10 June 2020
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik zit in het 3e jaar van het VMBO en de richting economie en ondernemen. Ik heb al 3 jaar lang dezelfde 2 docenten voor economie en ondernemen, 1 gaat prima maar de ander snap ik niks van. Als hij uitleg dan gebruikt die dingen waarvan ik denk hebben we dat al gehad in de lessen, en als ik een vraag stel over hoe je iets bereken klinkt zijn antwoord een beetje van ‘ snap je dat nog steeds niet?!’ en daar word ik gek van! 


2 reacties

Heyy

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Denk dat je er niet te veel van moet aantrekken. Als je het niet wilt vragen aan je docent, vraag dan ff aan degene die naast je zit. Niet tijdens toetsen of examens natuurlijk!

Groetjs

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Persoonlijk heb ik dat vak niet, ik heb ook geen 2 docenten voor 1 vak. Wel irritant, maar ja.

Ik snap je frustratie. Ik heb ook een docent die snel boos wordt als je 1 keer iets niet begrijpt. Dan zegt ie dat we een rare, aparte klas zijn en dat ie ons niet meer wil. Dat is echt irritant. Wat mij dan helpt is het op het internet opzoeken. Ik heb wel natuur-scheikunde en heel veel van die onderwerpen worden gewoon uitgelegd op youtube. Je hoeft alleen maar uitleg+ onderwerp in te typen. Misschien kun je dat doen om het te begrijpen. Verder zou je ook met vrienden kunnen maken en daar vragen aan stellen. En desnoods aan je ouders.

Ik hoop dat je hier iets aan heb!

Groetjes anoniemhulpje

Reageer