Slechte cijfers, durf het niet aan mijn ouders te vertellen.

  • 17 May 2022
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

heyhey ik zit nu in de 2e klas havo en het zijn de laatste weken van het schooljaar, om over te gaan mag ik maar 2 onvoldoendes staan en ik sta er nu 6, het zijn niet hele lage cijfers dus ik kan ze nog wel makkelijk ophalen, maar ik heb gewoon erg weinig motivatie om dingen te doen zoals leren enzovoort. Nou nu heb ik vandaag dus mijn 3e rapport gekregen en zoals ik al zei ik sta er niet zo goed voor, en ik moet het rapport morgen ondertekend terug geven aan mijn mentor maar ik durf het eigenlijk niet aan mijn moeder te laten zien want ik ben bang dat ze boos gaat worden. Heeft iemand misschien tips? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

En je vader dan

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Jailey, 

Ik zie dat jij zelf er wel iets actief aan wilt doen, dus wees niet bang om jouw cijfers te laten zien, praat met je moeder over je cijfers, want je moet toch echt ooit eens je cijfers laten zien. Hoe eerder hoe beter dus. 

Groetjes

Je moeder zal zeker teleurgesteld in je zijn, maar dat is je eigenschuld en het komt wel weer goed.

Reputatie 7
Badge +15

Je moeder zal zeker teleurgesteld in je zijn, maar dat is je eigenschuld en het komt wel weer goed.

Uh, te 1e, dit topic is 8mdnden geleden gepost en ten 2e, vindt he dit een hele aardige opmerking…? Ik biet….

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +3

Ok, ben super laat, ik zou (als het weer gebeurt) zelf een random handtekening zetten, als het goed is checken ze niet of het van je ouders is. Ik zou ook misschien bijles nemen, heeft mij heel erg geholpen. 

Reageer