slechte cijfers

  • 23 November 2021
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Badge

heyy

ik zit nu in 3vwo en sta voor 4 vakken onvoldoende (alle 4 talen) 

ook sta ik voor de andere vakken niet het beste. nu zijn mijn ouders best wel streng en weet ik dus echt niet wat ik moet doen. ik zou gw willen dat ik iets had om trots op te zijn. ik heb mijn motivatie voor school niet. en dat is niet omdat ik er geen zin in heb maar omdat ik het niet dingen terug krijg die ik zou moeten krijgen voor mijn werk en inzet. ik ben per dag heel veel bezig met school en ik weet gw niet wat ik moet veranderen

 

groetjes


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Hey,

Wat vervelend voor je!

Wat mij altijd helpt is als ik mijn kamer (waarin ik werk) helemaal opruim.                                                                               Ook werk ik vaak in de buurt van mijn ouders zodat ik niet afgeleid kan worden, 

Ik vind het zelf ook altijd lastig. Ik heb altijd een bepaalde tijd dat ik huiswerk maak. Bijvoorbeeld direct na school of welke tijd je ook fijn vind. Als ik niet goed kan werken dan zoek ik dat altijd op op Youtube. Tijdens de les luister ik altijd muziek, maar ik zorg ervoor dat het rustgevende muziek is. Mijn beste tip is: werk samen met iemand die goed kan leren. Na school en tijdens school kan je dit gebruiken. En wat je cijfers betreft; Het is niet erg als je onvoldoendes haalt! Zorg er voor dat je ze wel ophaalt. Misschien vind je bijvoorbeeld werkwoorden heel lastig, maar kan je je cijfers weer ophalen met woordjes! Probeer het er toch met je ouders over te hebben. Dat is misschien spannend, maar misschien kunnen ze wat betekenen in jouw cijfers. 

Heel veel succes! Ik hoop dat dit je heeft kunnen helpen.

p.s. De belangrijkste tip is: Geloof in jezelf! Je bent super slim en goed!

Reageer