Hoi voel je niet schuldig ... Docenten hebben dit vroeger ook gedaan .
Hallo SomeoneOutAmsterdam :)
Je hoeft je niet schuldig te voelen (Ik heb ook regelmatig gespiekt op proefwerken, gewoon normale hoor, geen examens). Heel veel mensen gaan soms spieken bij online examens of proefwerken als ze er niet zo goed voor hebben geleerd.
-Dr8gon99
Hoi hoi,
Tja herkenbaar ik heb het ook gedaan voor mijn online toetsen. Het maakt niet uit dat je hebt gespiekt voor deze ene keer om welke reden dan ook. Zorg voor de volgende keer dat je wel goed leert voor je grote toets. En niet te laat beginnen he! ;)
Maak je geen zorgen joh, als het maar geen gewoonte wordt. Spieken bij een cwntraal examen is bijna onmogelijk en ten zeerste af te raden. Tafels staan 2 meter uit elkaar en al wordt je betrapt moet je het jaar wss opnieuw doen.
Heyo,
Zou ik dan ook maar zeggen van maak je geen zorgen. Haha. Nee maar maak je echt geen zorgen. Ik bedoel in deze tijd, wie kijkt er dan niet af? Wij moesten een online examen maken. Eerst moesten we onze kamer filmen om te laten zien dat er echt geen spiekbriefjes zijn, en vervolgens moesten we het examen maken met webcam aan.
Ik had allemaal spiekbriefjes gemaakt achter mijn beeldscherm, zodat niemand het zag. Toen de toets begon duwde ik me beeldscherm na boven en tadaa daar was een lijst met alles wat ik zou moeten weten. En omdat mijn beeldscherm achter me laptop staat, viel het niet op dat ik afkeek.
Ach ja. Ook mijn leraar stuurde een berichtje uiteindelijk in de chat van: " Ik heb alle toetsen nagekeken, en wat mij betreft mogen jullie het hele jaar wel thuis blijven. Ik heb in deze klas nog nooit zulke goede cijfers gezien. Hoe zou dat toch komen? ". Ja het viel natuurlijk ook wel op dat normaal onze klas met 5,5 en 6jes uit de klas kwam, en nu ineens 8, 9ens en zelfs 10en hehe. Ik heb me leraar ook wel laten zien waar me spiekbriefjes hingen. Net als de meeste andere
Iedereen kijkt wel is af. Zelfs de leraren hebben dat vroeger wel gedaan. Dus geen zorgen. Als je er echt mee zit vertel het dan aan je vriendin, of aan de desbetreffende leraar van dat vak.
See ya!
Spookyzx
Hallo Gastgebruiker :)
Centraal examen gaat sws niet door ivm de pandemie.
-TheMightySlayer