Vraag

schooltas

  • 4 August 2020
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Badge

Hoii,

Ik ben opzoek naar een leuke rugtas. (Ik ga naar 2 vwo-NeXt) ik ben zelf best alternatief, (goth, retro, vintage) dus ik wil graag ook wel een tas in die richting. Weet iemand iets?


2 reacties

Ik ben zelf super tevreden met m'n Northface. Misschien heel basic en je ziet ze overal maar ik vind ze super praktisch, dat vind ik vooral belangrijk aan een schooltas. Maar dit is waarschijnlijk totaal niet wat je zoekt. Ik zou gewoon eens op Travelbags kijken ofzo. Gewoon even om te snuffelen, kijken wat er allemaal is en wat je leuk zou vinden.

Groetjess

Heyo,

Ik zelf heb nu al 2 jaar een rugtas van het merk Bange. Ze zijn wel flink geprijsd, maar ik vind ze zelf erg mooi en handig. Je kan het gebruiken als laptoptas wat ik momenteel veel deed, of als rugzak, of als bagage tas. Ik ga voor me opleiding veel reizen dus heb ik wel een goede tas nodig. En de tassen van Bange bieden het allemaal: een slot, usb om me laptop en telefoon op te laden, anti diefstal, tas die helemaal open kan, bagage band zodat het makkelijkef op me koffer past, en genoeg ruimte.

En daarvoor had ik een rugzak van Logitech dat vind ik persoonlijk zelf ook hele fijne rugzakken.

See ya!

Spookyzx. 

Reageer