Vraag

Schoolkamp

  • 13 May 2021
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Binnenkort gaan wij met de klas van maandag tot vrijdag op kamp. Het klinkt heel dom, maar ik wil niet, want als mijn zus corona krijgt dan gaat het fout. Maar als ik niet meega ben ik  de loser van de groep. Wat moet ik doen?


5 reacties

Hallo Watermannetje :)

Niet meegaan als het niet veilig voor jouw voelt. Het klinkt helemaal niet dom. Ik ben ook al 2 maanden in isolatie thuis bijvoorbeeld omdat ik bang ben om mijn moeder te besmetten met corona terwijl de rest gewoon naar school gaat.

-TheMightySlayer <3

Hoi Watermannetje.

 

Als je niet wilt meegaan voor de veiligheid thuis moet je het vooral niet doen! Je bent echt niet dom als je niet meegaat.  jij wilt je zusje beschermen en dat vind ik alleen maar stoer van je. Ik zit zelf ook in een situatie waarin mijn moeder absoluut niet het coronavirus moet krijgen en zit al maanden in isolatie dus ik snap je volledig!

 

Groetjes van mij.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi watermannetje,

ik zou thuis blijven als dat je zus beschermd maar als je heel graag wilt gaan dan kan je gaan de keuze ligt bij jou

ik hoop dat je hier wat aan hebt 

greetz lexi

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Watermannetje, 

 

Ik snap dat het een groot risico voor jouw zus is, die blijkbaar in de risicogroep valt, maar als jij jouw klas altijd op school ziet en jouw docenten ook, lijkt het mij niet heel veel erger om er ook mee op kamp te gaan, toch? En anders ga jij bij terugkomst gewoon in quarantaine of jij doet een coronatest om het uit te sluiten, want het schoolkamp missen is wel jammer hoor en wat vinden jouw ouders hiervan, mag jij van hen gaan? Ik hoop dat jij hier iets aan hebt! Veel succes met kiezen!

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Badge

gewoon niet gaan en als ze vragen waarom gewoon zeggen : wat zou jij gedaan hebben dan

 

dit was mijn advies

 

suc6!!!

 

groetjes berendbotje20

 

Reageer