Vraag

school stress

  • 17 February 2022
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hoi iedereen,

De laatste tijd heb ik last van het snappen van formules en rekenen ik stress zo erg dat het gewoon kut is en het vreet mij van binnen op. de vakken waar ik echt moeite mee heb is natuurkunde en wiskunde. wanneer ik in de stress schiet wil ik gewoon stopen en iets anders doen of gewoon huilen maar dat kan niet want dat is gewoon zwak en ik ben nu bang dat ik mijn examens niet haal. STRESS STRESS EN NOG MEER SSSSSTTTTREEEESSSSSSSSS.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Ik merk aan je bericht dat je het effect heeft op je gevoelens en je stress veroorzaakt

Mijn tips: 

Vraag je docent of hij/zij je nog wat meer kunnen helpen en of je nog extra uitleg kunt krijgen. 

En wat ook een hele goede tip is is vragen of je het leerboek van de vakken mee naar huis mag nemen. Dit klinkt in de eerste instantie saai, maar thuis kun je een heleboel oefenen zonder tijdsdruk! En je kunt ook altijd iets opzoeken als je het echt niet begrijpt. 

Als je stress en daarmee ook je cijfers steeds slechter worden moet je je docent misschien vertellen dat het je dwars zit. 

Hoi, wat @Vos123  zegt klopt helemaal en ik zou er zeker hulp bij zoeken want dit vreet jou op en met iemand anders praten lucht al op en die kan je misschien ook echt verder helpen.  Zou ik zeker doen .  Het kan je echt helpen.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reageer