Vraag

School stress

  • 25 January 2021
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Badge +1

Door de corona en lockdow moet iedereen online les maar het ging net zo goed op school ik zit in de eerste en ik hield eindelijk goede cijvers maar door de corona en online les lukt het me niet goed en ik ben bang dat ik niet over kan gaan naar de 2e. Wat moet ik doen om me beter te concentren met school? HELP PLS


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

 -onnodige quote verwijderd-

Hoi, 

Mij helpt het altijd om een goede planning te maken, dus wanneer je aan school werkt en welk vak je dan doet. Ook zeg ik vaak tegen mezelf : als je nu je huiswerk voor bijvoorbeeld aardrijkskunde maakt, mag je straks een aflevering van een leuke serie kijken of zoiets. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Badge

Hey,

wat hierboven gezegd is is inderdaad een erg goede tip. Ook op de plekken waar je snel afgeleid wordt briefjes of iets hangen om dan weer even aan school te denken. Als je echt klaar bent heb je er geen last van en als je niet echt klaar bent maar er geen zin in hebt, helpt het wel echt. 

Groetjes,

Watermeloentje

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Misschien handig om op te letten tijdens de les en je telefoon ver weg te leggen. Ook handig om in een prikkelarme ruimte te gaan zitten, dan kan je je meer op school focussen. Ja en inderdaad zoals hierboven al aangegeven is een (realistische) planning maken.  Begin op tijd met het maken van je huiswerk. Je kan ook met je mentor bespreken dat je dit lastig vindt en je dus zorgen maakt of je wel over kan. 
 

hoop dat je dr wat aan hebt. Succes

 

joeeeeee

Badge +1

Haha ik heb geen telefoon me broer heeft hem in het water gegooid, maar bedankt voor je tips!

Reageer