Vraag

school skippen, tips?

  • 4 June 2023
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hii,

dus mijn vriendin is de volgende 3 dagen niet op school, ze heeft wat dingen enzo, lang verhaal. Punt is, zij is ook mijn enige vriendin, en tijdens gym moet je tweetallen maken, alleen dan heb ik niemand en dan moet ik met de gym docent of met iemand die ik niet leuk vind bijvoorbeeld. Ik wil dus de volgende 3 dagen school skippen, ik heb het eerder wel gedaan maar soms lukt het ook niet. Dus heeft iemand tips? Ik wil echt niet naar school gaan. Help!!
XX


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hee @Queertje 

Het lijkt me geen goed idee om paar dagen school te skippen omdat je beste vriendin er niet is, maar ik snap het wel. Het is natuurlijk niet fijn om alles alleen te doen of met iemand te doen die je niet mag, maar je neemt wel heel veel risico om 3 dagen school te skippen. 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +17

Niet doen. Daar krijg je alleen maar gezeik mee. Ik snap dat het niet leuk is dat je vriendin er even niet is maar je moet denken, het zijn maar 3 dagen.  Gewoon naar school gaan dus.

Gewoon ziekmelden. 3 dagen spijbelen zou ik niet doen want dan is de kans groot dat je te maken krijgt met een leerplichtambtenaar. Ik had zelf altijd geluk dat mijn school geen mailtjes stuurde naar mijn ouders. Zo kon ik gewoon wat lesuurtjes skippen op een dag zonder dat ze erachter kwamen. Niet teveel doen want dan valt het op. 

Reputatie 7
Badge +15

ik zou toch maar gaan. het zijn 3 dagen, dat lukt je zeker!

gwn gaan….

 

Mij_Niet_Gezien

Zou school niet skippen, heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee! En ook het idee van @petergrifgin67 niet opvolgen, want als het wel bij je ouders terecht komt zit je alsnog in de problemen. Als de school twijfelt aan je ziek zijn dan kunnen ze ook de leerplicht inschakelen…

Maar ja je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou het niet doen!

Reageer