Hallo, ik ben een meisje van 14 en ik kan niet naar school. Ik KAN het oprecht niet. Ik ben mentaal uitgeput door alles en vooral door school.
En ik heb het geprobeerd. Ze hebben ook al voor me geregeld dat ik een lesrooster wijziging krijg met minder lessen. Maar dat hielp alleen op korte termijn. Nu heb ik te veel gemist en moet ik super veel inhalen wat mij nog meer stresst.
ik heb al online school aangevraagd maar dat kon dus blijkbaar niet. Ik heb echt geen idee wat ik moet doen ik wil eerlijk gezegd gewoon even een pauze en ik weet niet hoe en of dat mogelijk is. Ik ben wel in staat om lessen te volgen maar niet om daadwerkelijk naar school te gaan. Ik heb dit ook al met mijn ouders besproken maar zij vinden dat ik gewoon naar school moet gaan, wat ik begrijp maar ik kan het niet. Ik heb nu op dit moment echt geen flauw idee wat ik moet doen.
Bladzijde 1 / 1
Hi, Ik snap dat het moeilijk is. Heb je al hulp gezocht? Dat zou ik als ik jou was doen ,want dan kunnen je ze helpen.Maar als het echt niet meer gaat toch aan de school meegeven om online les tijdelijk te krijgen. Je kan gewoon aan je docenten laten zien dat je het werk af hebt gemaakt. En bij proefwerken kan je proberen om met je mentor of begeleiders af te spreken wanneer je de proefwerken en so’s maakt. Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen. Zorg goed voor jezelf en vergeet niet je gezondheid staat op nummer een.
groetjes x
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.