School niet fijn....

  • 2 September 2020
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, 

De scholen zijn weer begonnen en ik ga dit jaar naar een nieuwe school. De school zelf is best leuk, tot nu toe. 

Maar, waar ik mee zit is dat ik niemand ken in de klas. Ik ben helemaal alleen. Ik zou zo graag willen dat ik een beste vriendin had waar ik alles mee kon delen, maar die heb ik niet. In de klas moest ik bijna huilen en wilde ik naar huis. Het klinkt erg gek, maar ik vind school helemaal niet leuk. 

Hoe kan ik dit oplossen? Willen jullie me helpen? 

Liefs


2 reacties

Heyy

Beginnen in een nieuwe klas is altijd een beetje moeilijk. Praat met wat mensen, zijn er andere mensen in je klas die niet zo'n grote vriendengroep hebben? Praat dan eens met dat soort mensen.

Een beste vinden/zoeken is altijd iets moeilijks. Ik denk dat je gwn moet wachten tot je iemand tegenkomt waarmee het echt klikt. Ik zou namelijk niet weten waar je echt dat soort mensen kunt zoeken, sorry.

Groetjs

 

Hey,

Het kan best eng zijn om in een nieuwe klas te komen waar je niemand kent zeker als de anderen wel allemaal minstens 1 iemand anders kennen (ik spreek uit ervaring). Ik denk dat je het beste gewoon naast iemand kunt gaan zitten die wat stiller is en nog alleen zit. En dan moet je een gesprek beginnen, stel jezelf voor, geef een complimentje, toon interesse in de ander. Als je op die manier wat vrienden maakt wordt school een stuk leuker.

Grietjes J8j8

Reageer