School missen

  • 2 July 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hallo allemaal, 

Bij mij is de laatste week van school aangebroken. En voor mij ook de allerlaatste op deze school. Het zit namelijk zo: ik zit op een dansopleiding in Rotterdam en ik heb een februari te horen gekregen dat ik hier niet mag blijven omdat ik niet de juiste kwaliteiten heb die ze willen, ik heb gisteren mijn eindvoorstelling gehad en ik heb van het oplopen tot de buiging 100% genoten!!

Alleen nu voel ik een leegte van binnen, ik ga de school erg missen omdat ik deze school heel erg leuk vind! Ik vind het oneerlijk dat ik niet door mag blijven gaan! Ik ga mijn schoolgenoten heel erg missen ( niet iedereen sommige zijn echt heel arrogant!!! ). En nu moet ik naar een gewone middelbare school en een na-schoolse ‘dansopleiding’ wat maar 1 keer per uur is wat ik niet eens leuk vind!!! 

Ik ben heel erg aan het nadenken of ik het nog wel wil, en of het me wel gaat lukken want ik heb geen plan b (ik vind niks anders leuk). Want sommige mensen denken dat zij mij anders mogen behandelen en voor een groot deel mensen ziet mij als een loser. Ik weet niet of ik daarmee wel doorkan en nu haat ik mezelf!

Wat zouden jullie doen??


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Wel kut dat je niet verder mag op die opleiding maar ja, dat dingen niet altijd gaan zoals je wilt hoort ook bij het leven en daar moet je mee leren omgaan.

Op je nieuwe school ga je vast wel nieuwe vrienden maken. Focus je daar op, dan gaat dat lege gevoel vanzelf weg.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Saar321 ,

 

is er nog een kans dat je later weer wel naar die dansschool terug kan…...als je bijvoorbeeld vooruitgang hebt geboekt ofzo, idk hoe het werkt bij die dansopleiding.

 

Of is er misschien een andere dansschool in Nederland of België (ik noem maar wat)  waar je naartoe zou kunnen?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer