School kiezen in groep 8

  • 1 February 2021
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Badge +1

Hoi ik ben Lois en zit in groep 8, dit jaar moet ik een school kiezen en door Corona heb ik geen gevoel. Ik kan uit 3 scholen kiezen, in mijn eigen dorp, een in Druten of een in Nijmegen. Ik weet het niet want bij de school in de buurt voel ik me niet fijn. En ik ben nooit in Druten geweest en het Dominicus in Nijmegen vindt ik heel leuk. Maar ik weet niet of het de goede keuze is. Kan iemand mij tips geven om de keuze een beetje makkelijker te maken? Dankjeee


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Als jij zegt dat jij de school in Nijmegen het leukst vindt zou ik daar gewoon naartoe gaan, al snap ik dat het wat moeilijker kiezen is omdat je alleen een online opendag hebt dan voel je de sfeer niet. Misschien kan je bijvoorbeeld een lijstje maken met dingen die je wel en niet leuk vindt aan de school en dan kijken welke school het best bij jou past. 

veel succes met kiezen sillie8 <3

Badge +1

Als jij zegt dat jij de school in Nijmegen het leukst vindt zou ik daar gewoon naartoe gaan, al snap ik dat het wat moeilijker kiezen is omdat je alleen een online opendag hebt dan voel je de sfeer niet. Misschien kan je bijvoorbeeld een lijstje maken met dingen die je wel en niet leuk vindt aan de school en dan kijken welke school het best bij jou past. 

veel succes met kiezen sillie8 <3

Dankje XX 

Ik hou je op de hoogte!

 

Reageer