school gedoe.

  • 14 April 2021
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Allemaal,

Lang geleden maar dat komt dat ik het zo druk had,  ik deed Kader en ben een niveau lager gaan doen omdat ik het te veel vond het gaat nu een stuk beter met me! Heb een veel leukere klas! Die andere klas waren die meiden heel gemeen tegen mij.. Maar dat is weer een heel ander verhaal!

Maar vandaag was de inspectie bij ons op school:

Jullie hebben vast wel gelezen in het nieuws over een Christelijke school (daar zit ik dus op) 

Er zijn daar dus meiden uit de kast gekomen dat ze gay zijn en dat er twee meisjes dat zijn en met elkaar hebben gehad. Bij ons op school. nou oké hun kunnen er natuurlijk ook niks aan doen dat ze gay zijn maar in onze beleving hoef je dat niet uit te leven.. In verband met onze geloof… En nogmaals als je het bent kun je er niks aan doen en je hoef je ook niet aangevallen te voelen als je Homo of Gay (Bi) bent want JE KUNT ER NIKS AAN DOEN!! Maar het was wel erg want één meisje heeft onze school helemaal zwart gemaakt, dus vandaag was de inspectie er om te kijken hoe het gaat en in gesprek gegaan met leerlingen en leraren.. Ze gingen ook kijken of dit eenmalig was want anders moet of de school sluiten of een fikse boete betaalt worden! DE SCHOOL MOET NIET SLUITEN! Maar wat ook nog is echt ik schaam me naar maar op onze school word waarschijnlijk nog meer gevloekt dan om een openbare school.. Dat is toch om je voor te schamen??!!! T'is echt een ramp bij ons op school!! 😢😬😞😭😭

Bedankt voor het lezen! Ik hoop zooooo dat de school niet hoeft te sluiten! Want ik vind het een hele fijne school! Sry Moest het even delen..

 

xxx


1 reactie

Heey,

Wat fijn om te horen dat je veel beter op je plaats bent op dit niveau en in je klas.

Ik heb het nieuws niet gelezen, weet ook niet van die twee gay meiden. Maar fijn dat jij die mensen wel accepteert.

Hebben jullie in de klas ook besproken wat het met jullie doet en wat jullie ervan vinden? Misschien ook wel hoe je ermee om kunt gaan?

Groetjes,
Simply Me

Reageer