Hoii
Ik ben 13 en zit op de middelbare, op VWO, en de verwachtingen zijn echt hoog.
De laatste tijd lukt echt niks. Ik krijg m'n hw niet af, ik krijg niks in de les af. Ik loop erg achter. Ook hebben alle leraren een probleem met mij want elke les wordt er tegen mij geschreeuwd of ik word eruit gestuurd. Een paar docenten hebben zelfs gedreigd om m'n ouders te bellen, maar ik heb echt geen zin in dat gedoe. Nu moet ik zogenaamd m'n best doen terwijl ik echt motovatieloos ben. Ik heb gwn het gevoel dat ik niks kan. Elke les gaat de tijd echt niet voorbij, en ja het klinkt dom, maar dat maakt mij dus echt depressief. Natuurlijk is dat niet de hoofdreden maar 't maakt m'n depressie juist nog erger. Alles is gewoon zo moeilijk terwijl t eig gwn makkelijk is. Ik kan niks afmaken, Ik kan niet aan een opdracht beginnen en voor een of andere reden kan ik me ook niet gedragen, om t nog leuker te maken kan ik me ook nooit concentreren en heb ik echt geen idee wat er is gezegd. De leraren zijn nu wel allemaal een beetje klaar met mij, en eerlijk gezegd ben ik dat ook met mezelf. Ik ben zo radeloos, heb geen idee wat ik moet doen met mezelf. Ik ben echt een probleemkind terwijl ik dat niet wil zijn. Ik doe m'n best maar dat is niet genoeg.
Kortom, niemand snapt mij en ik snap mezelf ook niet.
Heeft iemand tips??