School cijfers slecht

  • 29 November 2021
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoihoi! Ik zit net in de eerste dus ik ben een brugpieper:joy:  Ik doe havo vwo en ik heb het niveau net op het nippertje! ALs ik soms cijfers terug krijg denk ik hoe kan dit? (onvoldoendes) En ik heb nu 3 onvoldoendes op mijn gemiddelde! Morgen kan ik gelukkig mijn Engelse toets inhalen. Maar het zit me gewoon dwars al die onvoldoendes. Het voelt alsof ik niks kan, want als ik andere mensen hun cijfers zie zijn die meestal goed. Door dat wil ik soms weghalen! Iemand tips? 

 

Groetjes S


3 reacties

hoi!

Ik zit nu in 4 havo maar begon ook met havo/vwo.

In de 2e en 3e vwo gedaan, maar uiteindelijk toch havo gaan doen.

Die 3 onvoldoendes maken nu echt nog niet zo heel veel uit. Je hebt nog meer dan een halfjaar om ze op te halen.  En als het goed is krijg je cijfers op beide niveaus. Het is helemaal niet erg als vwo je niet goed afgaat. 

Ik snap dat het soms naar kan voelen die onvoldoendes, maar het is echt niet zo erg. Er zijn echt wel meer die een onvoldoende hebben. Misschien is het gewoon net een hoofdstuk dat je iets minder begreep en ga je het volgende  hoofdstuk een beter cijfer halen. 

Ook omdat je in je eerste jaar op de middelbare zit is alles ook nog nieuw. Het kan zijn dat het nog maar je eerste toets was die je dat jaar hebt gehad. Je moet er nog inkomen enz. 

 

Ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen :)

Groetjess

 

 

Reputatie 1
Badge

Dankjewel voor je lieve berichtje, en ik heb al 2 onvoldoendes weg gewerkt

Reputatie 1
Badge +1

Dat is inderdaad niet leuk, maar komt vast goed! Ik heb een 1 voor frans, en dat is pas erg.. Maar ik sta nu 4,6 dus haal het vast wel op.  Ouders wel boos.. maar als je je best doet komt t goed!

Reageer