school

  • 25 June 2021
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Hi, ik ben 15, en ik zit in de 2de. Vorig jaar ging school heel goed, en het begin van het 2de ook, maar daarna gebeurde iets in mijn privéleven waardoor ik moest verhuizen en dus naar een andere school gaan. Daardoor werd ik heel erg ingetrokken, ik praatte met niemand, ik wou niks meer. Mijn cijfers gingen van 7/8 naar 2/3. En nu dat ik wel wat beter ben, probeer ik mijn cijfers omhoog te halen maar dat lukt niet meer. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben bang dat ik niet overga, ik heb net mijn laatste pww gehad. 


2 reacties

Heyy, 

Wat rot voor je! Misschien zou je het er eens met je mentor of teamleider over kunnen hebben, dat je veel moeite had met het overstappen naar een andere school en nog erg moest wennen (en je privé redenen natuurlijk), en dat dat ook invloed had op je cijfers.

Ik denk als je dat dus aangeeft, dat zij er echt wel begrip voor hebben. Wellicht ga je alsnog over, want je kan het wel gewoon! ;) 

Hopelijk heb je hier iets aan! 

Groetjes van mij! 

 

Reputatie 3
Badge +2

Beetje late reactie, maar ik vroeg me af of het is gelukt om over te gaan (het is natuurlijk helemaal niet erg als je niet over bent), verder vind ik het ook rot voor je en sluit ik me aan bij kaj

Reageer