Vraag

school

  • 5 March 2021
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Badge

Hallo ben ik weer. Ik kan echt gewoon niks meer aan school doen. Ik word daar verdrietig, moe, boos van. Voor de lockdown ging alles nog goed (met mijn cijfers). Nu we aan allemaal projecten en verslagen zijn begonnen kan ik het echt niet meer aan. De leraren geven ons zo veel op in 1 week. Ik heb voor vandaag 3 deadlines en ik heb bijna niks af.  Ik heb wel iets gemaakt maar ik deed niet mijn best omdat ik het zo druk heb met nog andere vakken. De leraren geven mij daarom een onvoldoende en aan de ene kant snap ik dat maar aan de andere kant Ik kan het gewoon niet af krijgen. Ik ben al een tijdje heel somber/verdrietig en heb geen motivatie voor niks dus dat is ook nog iets wat het moeilijker maakt. Weten jullie wat ik kan doen?


2 reacties

Hallo Kiki :)

Kun je niet overleggen met je docenten en dan vertellen dat je teveel druk ervaart van school en dat je tijdstekort komt. Dan kunnen ze misschien iets betekenen voor jou.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Wat vervelend. Het is inderdaad een idee om met je docenten te praten en overleggen wat er mogelijk is zodat jij niet veel druk ervaart en je weer beter kan gaan presenteren en beter kan gaan voelen.

Je kan er ook met je ouders over praten. Misschien lucht het op en kunnen ze jou hierbij helpen en/of ondersteunen.

 

Reageer