Vraag

ruzie

  • 14 June 2023
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Badge

ik wordt al een tijdje genegeerd door een vriend van mij, we praten nogsteeds met elkaar maar hij wordt wel snel geiirriteerd van mij. vandaag had ik iets gedaan wat hij heel irritant vindt, terwijl het eigenlijk maar een heel klein dingetje was. hij heeft hierbij ook mijn hand opengemaakt met zijn nagels. ik heb toen boos  zijn telefoon op de grond gegooit, eigenlijk wou ik boos zijn maar ik kan eig niet zo goed boos zijn. ik wil ook geen vrienden met hem zijn meer want hij is altijd zo ordelend over iedereen. alleen het probleem is, ik zit dus met hem en mijn beste vriendin in een vriendengroep, en als ik stop met vrienden worden met hem (we geven hem even een codenaam : harry). als ik niet meer bevriendben met harry moet ik ook bij een ander vriendengroepje gaan zitten (hun zijn met 5 ofzo), en als ik bij hun ga zitten moet ik dus mijn beste vriendin verlaten. en zij wilt ook niet bevriend zijn met dat andere vriendengroepje want zij voel niet echt de vibe met hun. helpp!!??!!??


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

waarom moet je perse in een vriendengroepje zitten? bijvoorbeeld ik zit nergens bij dus ik heb die problemen niet. groepjes zeggen wat je moet doen. of je merk kleding moet dragen, je haar op een bepaalde manier doen en zelf met wie je verkering hebt. mijn punt is dus: sluit je nergens bij aan.

Reageer