Vraag

reputatie middelbare

  • 6 August 2022
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Badge

ik ga volgende jaar naar de middelbare school, maar ik wil mijn reputatie niet laten vernietigen (wat ik bij de basisschool wel had gedaan). Iemand misschien tips?


4 reacties

Gwn jezelf zijn en in jezelf vertrouwen. Maakt niet uit wat andere van je denken.

Komt vast goed

Reputatie 2
Badge +1

Het beste is om gwn  jezelf te blijven, en wat anderen van je vinden zou helemaal niet uit moeten maken. En iedereen die naar de middelbare gaat vind het spannend dus daar ben je sowieso niet alleen in. 

Reputatie 5
Badge +2

Heehee, 

zoals iedereen al zegt zou ik jezelf blijven. Je hoeft je geen zorgen te maken over je reputatie als je jezelf bent. Mensen die leren jou dan kennen zoals je bent en zullen vanzelf op je afstappen als ze je aardig vinden. Blijf jezelf! Dan kan er niks fout gaan.


Veel succes op het middelbaar!

 

-Yodema

Badge

ik was op de de basis school best alleen (omdat ik mezelf was) maar op de middelbare vonden mensen dat juist weer leuk dus maar je niet te veel zorgen iedereen vind het spannend en dat is normaal en al doe je niet al te gekke dingen (zo als mensen stalken of zo)zullen mensen je best aardig vinden

hoop dit helpt

 

Reageer