Skip to main content

Hoihoii,

Zo'n 2 weken geleden heb ik flink aan het profielwerkstuk voor school gewerkt. Toen vroeg mijn partner (we noemen haar even tess) of ik ook nog wat voor haar over wilde laten. Ik zei dus dan doe ik ff niks, zodat tess eraan kan werken. Nu (2weken verder) is er nog steeds niets aan het pws veranderd en zie ik opeens dat tess gezellig met een vriendin aan het winkelen is. Ik vraag dus of ze nog van plan is er dit weekend aan te gaan werken, of dat ik het moet doen. Het pws moet immers toch af komen. Vervolgens krijg ik de reactie van tess dat er belangrijkere dingen zijn dan het pws. Op dat moment heb ik toch wel het gevoel dat ze me gewoon laat zitten met dat pws.

Is het gek dat ik me nu gekwetst voel?
En wat moet ik nu doen?

Hey!

Wat stom dat je projectpartner dit doet, het is heel normaal dat je je nu gekwetst voelt, wat ze doet is echt niet fijn. 

Ik zou er eerst nog eens met haar over praten, stuur gerust een berichtje dat lijkt op dit topic, en schrijf erin dat je het niet fijn vindt dat ze zich zo gedraagt, en dat ze jou hiermee in de steek laat. Vraag haar bijvoorbeeld om er minstens voor donderdag aan te werken ofzo.

Als ‘Tess’ zich zo blijft gedragen en er niets aan helpt kan het een idee zijn om naar jouw begeleider (leerkracht) te gaan en de situatie uit te leggen, zodat die haar erop kan aanspreken.

Veel succes met je pws!

Groetjes

Lot

Reageer