Vraag

Profielwerkstuk/pws

  • 8 June 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Badge

Hey!

Ik werk met mijn beste vriend samen voor pws. Hij doet er alleen vrij weinig aan. We moeten vandaag onze concept versie inleveren. We hadden afgesproken om ervoor te zorgen dat we nu alles zouden af hebben, zodat we veel feedback kunnen krijgen. Het is vandaag dinsdag en we hadden afgesproken om alles op zondag af te hebben. Hij had op zondag alleen nog maar 111 woorden! Hij zou al twee deelvragen beantwoord moeten hebben die van 4-6 hele pagina’s moeten zijn. Hij heeft nu iets meer dan een hele pagina. Ik vind het lastig om boos op hem te worden, omdat zijn thuissituatie de afgelopen tijd erg stom is. Mentaal is hij gewoon niet helemaal top, maar als nog is dat toch geen reden om mij zo te behandelen? Kan iemand mij helpen?

Groetjes mij :)


1 reactie

Hey,

 

Ik snap je situatie en je dilemma, helemaal omdat zijn thuissituatie niet helemaal relaxed is.

Wat ik zou doen is het er even over hebben met je PWS Begeleider of Mentor. Ik denk dat die wel een oplossing hebben, want als die persoon een lastige thuissituatie heeft kan je het hem natuurlijk moeilijk kwalijk nemen!


Groetjes van mij!

Reageer