Vraag

problemen op school

  • 25 May 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Badge

Het gaat echt niet meer goed op school, Ik sta nu 3 5en en elke onvoldoende voelt echt als een klap in mn gezicht want hoeveel ik ook leer het gaat elke keer fout. Vandaag nog had ik een beco tentamen over exploitatie begrotingen enzo en ik kon niet eens een schets van zo'n ding maken.

 

Er kwam eens een keer zo'n jeugdzorg vrouw op school die zei dat ze dacht ik teveel waarde aan mijn academische prestaties hecht maar toen heeft ze me nooit terug gecontacteerd en de pedagogische medewerkers op school zijn echt ass en zeggen gwn maak een planning + je bent suicidaal😐

 

Anyway stel dat ik het jaar over moet doen wat staat me te wachten want er is no way dat ik nog over ga😍


1 reactie

Badge

ik ken dit gevoel ik heb het ook erg vaak dat hoeveel ik ook doe dat ik geen voldoende haal maar laat dit je niet afleiden van het leren, want bij mij kan een slecht cijfer me ook bezighouden en ik krijg dan (bijna) geen slaap en concentratie bij het leren. 

ik zet die cijfers maar gewoon opzij en ga meten aan de slag voor de volgende toets je hoeft niet meteen je hele dag met die toets te vullen maar kijk of de docenten of ze je willen vertellen wat de stof voor de volgende toets is en begin dan alvast met vooruit leren want dat kan ook erg helpen om betere cijfers te halen

Reageer