Vraag

probleemkind?

  • 23 May 2021
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy

dus ik ben 15 en school ging naar beneden door depressie, Ik word sneller boos enzo. 
Leerkrachten kunnen ook niet met me en ik voel me ook niet meer goed. Ik wil gwn dat ze weten dat het niet goed gaat met me maar ik wil het hen ook niet vertellen. Mn moeder zag mn sneden eerst hield ze er rekening mee toen liet ik haar denken dat het beter ging, dat ging het ook maar na een paar maanden ging het weer naar beneden. Ik ga zoiezo niet door naar 4de als ze niet weten wat er aan de hand is. Ik heb een psychiater nodig :/. dat kan ik wel vragen bij mn moeder maar kan die psychiater dan helpen bij school dat ik toch misschien door ga?  De reden dat ik niet door ga is door 2 leerkrachten die me nauw op mn nek zitten en ze willen me neerhalen. :/ Help?


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

zoek een pschigoloog en je probleem uit te leggen

 

Heyy

 

Wat vervelend dat je je zo voelt. Goed van je dat je hulp zoekt hier!

 

Als je een psycholoog wilt kan je dat zeker vragen bij je moeder. Je moeder is er voor jou en wilt jouw steunen en helpen met deze situatie. De psycholoog kan jou ook zeker helpen met de situatie op school want ook daar is hij/zij voor!


Je kan bij je moeder ook al je andere gedachtes kwijt. Ze is er echt om jou te helpen en staat voor je klaar. En het lucht enorm op als je eenmaal hebt gepraat.

 

Ik zal ook even in gesprek gaan met je mentor en alles wat je dwars zit daar vertellen. Dat die 2 docenten zoveel druk op je schouders leggen waardoor je je zo slecht voelt is niet de bedoeling. Probeer hier met je mentor over te praten die kan jou daar echt mee helpen en denk ik ook echt wat druk van je schouder afhalen.

 

Je kan ook altijd met de kindertelefoon chatten & bellen als je anoniem je verhaal even kwijt wilt. En je mag als je nog vragen hebt of dingen wilt delen ook altijd op het forum je dingen kwijt🙂
 

Groetjes van mij!

Reageer