Hai hai ik ben een meisje van 12 en ik heb al borsten en wil erover praten met me bestie.. Alleen ze belt me niet vaak en appt me ook niet super vaak. Ik weet niet hoe of of ik het überhaupt wel moet zeggen . Help!
De meeste meiden houden dat prive, als je er met iemand over wil praten is je moeder je beste optie...
Ik denk dat meisjes daar onderling wel over kunnen praten, maar het verschilt heel erg hoe goed jullie band is, hoeveel info je deelt, of jullie beide weten dat het serieus is en niet raar en of jullie elkaar vertrouwen. Ik heb veel vriendinnen en zij praten er gewoon over. Misschien is het awkward als je 12 bent maar hoe ouder je wordt hoe makkelijk het zou zijn. Dus je zou het kunnen proberen als je je daar comfortabel bij voelt. En anders inderdaad zoals
Hai hai ik ben een meisje van 12 en ik heb al borsten en wil erover praten met me bestie.. Alleen ze belt me niet vaak en appt me ook niet super vaak. Ik weet niet hoe of of ik het überhaupt wel moet zeggen . Help!
Ik weet natuurlijk niet hoe de band tussen jou en je bestie is. Maar pas op dat je niet teveel vertelt. Eerlijk zijn is goed maarrrr pas op dat je ook niet te veel zegt. Het klinkt heel stom maar op jou leeftijd ga je straks naar de middelbare en je maakt nieuwe vrienden. Je kan met dingen die zo privé zijn misschien beter praten met mensen waarvan je zeker weet dat je ze over 5 jaar nog kent en vertrouwd. Zoals inderdaad je moeder. Of je doet het hier anoniem!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.