Vraag

portfolio maken

  • 21 January 2020
  • 8 reacties
  • 102 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey 

 

ik heb een hele stomme vraag maar ik kom er niet uit… 

ik heb gister keihard gewerkt aan een portfolio want ik moest hem binnen een dag  in leveren. 

en ja ik had alle tekst en zo goed gedaan maar ze vonden de achtergrond het zo niet goed. 

dus hebben ze gezegd ja ga zo maar tijden die en die les met presenter 10 aan de slag en ja daar heb ik dus helemaal mijn protfolio op nieuw gemaakt en in mijn stijl gedaan. maar ik kon het niet op slaan en de docent van computers had ook geen flauw idee dus hij zij maak er maar foto's van en maak hem thuis op nieuw op je eigen laptop. ik ben in middels weer een uur bezig en ja, ik was op 1 derde van vanochtend en toen wouw ik zo net op slaan. slaat hij weer niet op wat nu? 

ik moet hem voor morgen 9 uur ingeleverd hebben. ik heb al een mail gestuurd maar ze is al een half uur uit gewerkt...

 

hebben jullie een goed progamma waar je dat op kan maken? 

 

alvast bedankt! 

 

groetjes blue


8 reacties

Hi Blue,

 

ik heb ff op google gezocht naar een handleiding en daar bij FAQ staat hoe je iets op kunt slaan:

 

Bestanden opslaan in Presenter 10.

In Presenter 10 kun je je bestanden opslaan. Klik op de knop bestandsbeheer in de taakbalk en vervolgens op ‘Opslaan als’. Er wordt een nieuw venster geopend. Kies eerst de locatie waar je het bestand wil opslaan. Klik daarna op de knop ‘Plaatsen’. Vul de titel en beschrijving in, pas de leeftijd aan en klik op ‘Opslaan als’. Je bestand is nu opgeslagen. 

Bron: https://www.prowise.com/nl/klantenservice/presenter-software/

Hopelijk kom je hier wat verder mee.

 

Groetjes,

M&M's

hey! 

 

nou dat werkt dus niet 😅

oke stom die afbeelding is te groot dus er komen 2 delen aan. 

 

alles wat jij schreef had ik dus al gedaan. maar dat helpt niet 😒 

 

ik ga het maar via een ander programma doen. die altijd mee werkt haha. dan is het maar niet via hun ooh zo geweldige progamma. 

 

maar wel bedankt voor he helpen! 

en leuk dat je eens reageerd 😜

 

groetjes blue

Hi Blue,

 

hey! 

nou dat werkt dus niet 😅

maar wel bedankt voor he helpen! 

en leuk dat je eens reageerd 😜

 

groetjes blue

 

Hahahaha, ach ja, was te proberen en geen dank.

 

Oh ja, ik dacht wel dat je dat geprobeerd  had :slight_smile:. Handleiding was meer voor de zekerheid.

Het is gwn niet zo'n goed programma dan, denk ik haha.

 

Doe gewoon lekker in een programma van jezelf, dan weet je sws dat het goed gaat. Anders is het zonde van de tijd.

 

Als ze op school zo blij met hun programma zijn, dan kunnen ze jouw portfolio misschien importeren in die Presenter10 dinges rommel :joy:

 

Hieronder kun je lezen welke bestanden in Presenter10 geïmporteerd kunnen worden.

Ik heb ze speciaal voor jou ff blauw gemaakt in dat stukje tekst hier onder.

Dit stukje komt uit een pdf die je kunt downloaden over importeren op onderstaande webpagina:

https://www.prowise.com/nl/klantenservice/presenter-software/

 

Importeren
Om je presentaties vorm te geven in Presenter 10, kun je gebruik maken
van de content die we voor je hebben klaargezet in de mediabibliotheek
Het is ook mogelijk om eigen bestanden, afbeeldingen en geluiden te
importeren. In deze handleiding lichten we toe hoe je de importeerfunctie
in Presenter 10 kunt gebruiken.
Importeren van bestanden
Wanneer je bestanden wil importeren, klik je op de bestandsbeheerknop
en vervolgens op ‘Importeren’.
Een scherm verschijnt, waarin wordt aangegeven welke bestandstypen
geïmporteerd kunnen worden. We ondersteunen de volgende
bestandstypen: PDF, Word, Excel, PowerPoint, Open Office, IWB, TXT, RTF,
Smart Notebook en Presenter.

Ook kun je in dit scherm de locatie bepalen waar je het geïmporteerde
bestand wil openen……...
 

Je kunt meer lezen als je dat stukje zelf download.

 

Doe gewoon Powerpoint ofzo.

 

Groetjes,

M&M's

hey 

 

ik ga lekker Publisher gebruiken. ken je dat? 

ik vind het zoon fijn progamma. 

maar eerst ga ik ff koken haha want dat moet ook gebeuren haha

 

groetjes blue 

ik ga lekker Publisher gebruiken. ken je dat? 

 

Die ken ik wel, ja. Heb er alleen niet heel veel mee gewerkt. Maar als die voor jou goed werkt, dan gaat 't nu vast lukken met je portfolio. Succes!

 

maar eerst ga ik ff koken haha want dat moet ook gebeuren haha

 

Oh leuk dat je dat kan. Smakelijk eten nog. Beetje laat, maar er kwam iets tussen :slight_smile:  Je bent ondertussen bijna aan de volgende maaltijd toe, of niet? :joy:

Ik bak niet zo veel van koken :wink: . Ik ben wel goed in dingen in de magnetron zetten. Alleen zie ik dan nog steeds kans om die ook te verprutsen. Ik ben niet zo’n keukenprins als jij, denk ik.

 

Groetjes,

M&M's

haii

 

altijd als ik jou naam zie krijg ik trek in m&ms 😂

 

nou ik was om 11 uur gister avond klaar. dus op zich wel op tijd. 

 

ik moet wel koken haha. want ik woon zelfstandig. anders heb ik geen eten op mijn boordje. 

ik denk aangezien jij oliebollen (waren dat oliebollen?) kan maken en ook zo veel kan je vast koken. en anders ga je van af nu 1x in de week je moeder helpen in de keuken. dan leer je het vast ook! en het is voor haar ook nog gezellig! 

om half 2 snachts ben ik voor mijn gevoel nog lang niet toe aan eten. ik ontbijt rond half 7. behalve vandaag 😂 vandaag rond half 10. 

 

groetjes blue 

altijd als ik jou naam zie krijg ik trek in m&ms 😂

snap ik en je weet toch, alle M&M’s zijn om op te (vr)eten :joy:

 

nou ik was om 11 uur gister avond klaar. dus op zich wel op tijd. 

 Oh, netjes gewerkt. Dat kun je ook weer van je lijstje afstrepen :thumbsup:

Ik ga ook nog wel eens naar dat Publisher kijken. Wie weet komt het nog wel eens van pas.

Publisher kun je toch gratis downloaden bij Microsoft of niet?

Btw ik heb ook wel eens Office pakket, maar weet zo niet of het daar in zit.

 

ga je van af nu 1x in de week je moeder helpen in de keuken. dan leer je het vast ook! en het is voor haar ook nog gezellig! 

papa kookt beter als mama :joy: Twin en ik koken elke week 1 keertje, maar alleen makkelijke dingen, zoals spaghetti. macaroni, nasi, shoarma, hutspot etc. We zijn niet zo goed in verse groenten koken. Maar goeie tip, bedankt!

 

Groetjes,

M&M's

hey 

 

Publisher is niet altijd gratis. ligt er aan welk pakket je hebt. ik moest het grootste pakket nemen die er was maar ik weet niet meer waarom.  

 

nou wat jij maakt is niet heel makkelijk. maar ik kan niet heel variërend eten want eh ik kan niet tegen de structuur van pasta. en ik vind nasi smerig 😂

dus ik kan iets moeilijkere doordat ik het 1x voor me moet zien gebeuren en dan speelt er een filmpje af in mijn hoofd. 

 

groetjes blue 

Reageer