Piloot worden

  • 17 October 2023
  • 0 reacties
  • 18 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Mijn droombaan is om een  vlieger te worden, maar ik zit nu in m'n 1e jaar in de mbo juridisch/ HR . Ik heb ook geen technische richting in de middelbare school gedaan.  Ik was ook heel erg ziek geweest waardoor ik veel school miste, maar oh damn wil ik graag een piloot worden. Ik weet niet eens waarom? Er is iets eraan dat me gelukkig maakt. Boven heel hoog in de lucht kunnen vliegen. Constant weer nieuwe  technologie moeten leren, een prachtig uitzicht, een vliegtuig is een prachtig machine, mensen naar hun bestemmingen brengen, met stress leren omgaan, een prachtige kantoor (veel anders dan een juridisch medewerker :'’) ).

Soms kan ik uit het niets janken. Ik wil later iets doen dat ik oprecht leuk vind. Ik weet van mezelf dat ik een intelligent meisje ben.  Ik ben nog maar 18. Soms voelt het alsof ik alleen ben in deze wereld. Ik ben de oudste kind thuis, dus ik heb geen ouder zus of broer die me kan helpen. Mijn ouders willen stiekem van binnen dat ik liever geen piloot word en een makkelijke baan doe zoals juridisch of hr. 

Maar dat wil ik niet. Ik wil meer uitdaging. laten zien dat mensen met veel hard werken ook iets kunnen bereiken. Ik heb misschien wel een grotere gat om de lader op te klimmen, maar als god wil kom ik er ook.

Natuurlijk kan ik er niks aan doen dat ik ziek werd, maar het zou makkelijker geweest zijn als ik doorstroomde naar havo. Zou het nog mogelijk zijn?

om een piloot te worden?


0 reacties

Geen reactie

Reageer