Vraag

pester probeert mij te koppelen

  • 18 September 2023
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hoi, ik ben een meisje van 13 en ik zit in de 3e klas. ik zit nu 2 jaar met de zelfde pester in de klas. elk jaar probeert hij mij weer aan iemand te koppelen ofzo. in de 1e probeerde hij mij te koppelen aan een jongen die ik leuk vond. in de 2e probeerde hij mij aan ongeveer de helft van alle jongens te koppelen. en nu in de 3e probeert hij mij te koppelen aan een nieuwe jongen die ik om eerlijk te zijn wel aardig vind maar niet leuk leuk. en ik ben lesbisch en dat weet hij.

ik zat al met een vriendin een domme reden te bedenken waarom hij dat doet en om eerlijk te zijn is die reden niet eens zo dom. de reden is dat als hij mijn denkt te koppelen aan andere jongens dan denkt hij misschien dat ik vind dat al die jongens stom zijn en hij dus als enige overblijft. als hij de enige overgebleven jongen is dan zou hij met mij verkering kunnen nemen.

klinkt dat een beetje logisch? en is een soort pesten voor sommige jongens een manier om te laten zien dat je iemand leuk vind ofzo?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat zou kunnen. Maar ja, hij weet ook dat je lesbisch bent dus dan zou hij toch moeten snappen dat hij geen kans maakt? Heb je hem er wel eens op aangesproken?

Reputatie 7
Badge +9

Heb je hem er wel eens op aangesproken?

in de jaren dat ik wordt gepest heb ik wel geleerd dat als je reageert dat je dan het een keer zo hard terug krijgt. dus ik ben niet echt van plan om hem aan te spreken

Reageer