Vraag

pauzes middelbare school

  • 31 August 2021
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Gisteren was mijn eerste dag op vo.

Toen was het wel leuk. Het duurde ook maar 1,5 uur en toen konden we weer naar huis.

Vandaag hadden we een hele dag school.

Ging allemaal wel goed eerst. Alleen kon ik de wc's eerst niet vindenšŸ˜‚

Nou ja boeit niet.

Ik heb nu een hekel aan school.

Door de pauzes.

In totaal hebben we op een schooldag tot 2 uur 3 kwartier pauze. Alleen ben ik gewend om in de pauze lekker te voetballen.

Nu kan je alleen:

Zitten

EtenĀ 

Kletsen

Eerst was ik blij als het pauze was.

Nu verpest het mijn hele schooldag.

Hoe overleef ik de pauze?!

Ā 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi!

Jammer dat je het gevoel hebt dat de pauzes je hele schooldag verpesten. Heb je geen vrienden om mee te zitten? Je kan een keer een spel kaarten meenemen om samen te spelen. Je zou in principe ook een voetbal mee kunnen nemen. Ik ken ook mensen op mijn school die dat doen. Maar ik weet niet in hoeverre kinderen op jouw school dat als ā€˜kinderachtigā€™ ervaren en er dan stom om gaan lopen doen. Het is maar net waar je je prettig bij voelt.

In ieder geval: ik hoop dat je de middelbare school en de pauzesĀ snel wat leuker gaat ervaren!

Groetjes van mij

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

Bij ons op school hebben we een klein omheind voetbal en basketbal veldje! Daarop gaan de jongens en meiden gewoon voet- en basketballen. En wat ik doe als ik geen zin heb in kletsen met mensen: alvast mijn huiswerk maken, misschien wel wat saaier, maar dan hoef je dat tenminste niet meer thuis te doen en heb je meer vrije tijd! Vraag anders aan andere klasgenoten, waarvan je bijvoorbeeld weet dat ze op voetbal zitten, of ze in de pauze een keer een potje willen spelen. Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die dat veel leuker vinden dan gewoon zitten!!

Ā 

Groetjesss

Ā 

Reageer