Vraag

overstap middelbare

  • 25 May 2023
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ga volgend jaar naar de middelbare en ik ben best bang.

1.ik ben bang voor het douchen na de gym 

2. Ik ben onzeker

3. Ik ben bang dat ik gepest ga worden(ik ben nog nooit gepest)

4. Ik ben een soort van bang voor oudere kinderen als mij. 

Ik ben een jongen die niet voetbalt, alleen vrienden is met meiden, best veel meiden dingen doet, en downtown boy kleding draagt. Pls tips om me beter te voelen


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoe hoeft echt niet bang te zijn je gaat nieuwe vrienden maken en bij mij op school heb je niet eens tijd om te douchen na gym en wilt niemand wilt het

Reputatie 1
Badge

Hoe hoeft echt niet bang te zijn je gaat nieuwe vrienden maken en bij mij op school heb je niet eens tijd om te douchen na gym en wilt niemand wilt het

Dankje 

Reputatie 7
Badge +17

Douchen na gym doet bij ons ook echt niemand.

Verder gewoon jezelf zijn en het komt allemaal wel goed. Oudere kinderen hoef je niet bang voor te zijn. Die negeren je toch wel. 😄

Reputatie 7
Badge +7

Hee @Anoniempluuuuhhhhh 

Ik ga net als jij volgende jaar naar de middelbare, dus ik heb eigenlijk niet zoveel ervaring hiermee... Maar ik weet zeker dat je niet gepest wordt. Als jij gewoon de oudere leerlingen met rust laat en geen ruzie zoekt met hun dan komt alles wel goed! Net wat als iedereen zegt. Je hebt vlgm niet eens de tijd om te douchen:) 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga volgend jaar naar de middelbare en ik ben best bang.

 

1.ik ben bang voor het douchen na de gym 

dat doet echt niemand😂

2. Ik ben onzeker

daar moet je met iemand over praten.

3. Ik ben bang dat ik gepest ga worden(ik ben nog nooit gepest)

mensen pesten je echt niet hoor, en zo wel naar een leerkracht toe gaan.

4. Ik ben een soort van bang voor oudere kinderen als mij. 

nah. Die zijn vaak het meest relaxed. 

Ik ben een jongen die niet voetbalt, alleen vrienden is met meiden, best veel meiden dingen doet, en downtown boy kleding draagt. Pls tips om me beter te voelen

dat maakt niet uit, komt goed. Het is echt leuk hoor. Maak je geen zorgen. Iedereen is daar gewoon met zichzelf bezig. Maak je niet druk over anderen

Hee @Anoniempluuuuhhhhh 

Ik ga net als jij volgende jaar naar de middelbare, dus ik heb eigenlijk niet zoveel ervaring hiermee... Maar ik weet zeker dat je niet gepest wordt. Als jij gewoon de oudere leerlingen met rust laat en geen ruzie zoekt met hun dan komt alles wel goed! Net wat als iedereen zegt. Je hebt vlgm niet eens de tijd om te douchen:) 

Liefs x Banaantje <3

Je kan mensen met rust laten en geen ruzie zoeken, maar dan is er nog steeds kans dat je gepest gaat worden. Je kan om zoveel redenen gepest worden. Ze hoeven je maar ‘anders’ te vinden en ze kunnen je al gaan pesten. Dit is niet heel bemoedigend, I know. Maar wel de realiteit soms.

Wees gewoon lekker jezelf. Douchen na gym doet zowat niemand meer. Over je onzekerheid kun je het best met iemand gaan praten.

Het wordt vast leuk!

Succes alvast!

Ik ga volgend jaar naar de middelbare en ik ben best bang.

1.ik ben bang voor het douchen na de gym  Hoeft vaak helemaal niet, en is ook geen tijd voor.

2. Ik ben onzeker Onthoud dan altijd dat jij niet de enige bent, iedereen die nieuw is heeft dat!

3. Ik ben bang dat ik gepest ga worden(ik ben nog nooit gepest) Zou hier niet teveel over nadenken, als je nog nooit gepest bent zal het waarschijnlijk nu ook niet gaan gebeuren, en anders kan je altijd praten met je mentor.

4. Ik ben een soort van bang voor oudere kinderen als mij. Niet nodig hoor, de oudere leerlingen die er zijn hebben helemaal geen tijd om op “brugpiepers” te letten hoor ;)

Ik ben een jongen die niet voetbalt, alleen vrienden is met meiden, best veel meiden dingen doet, en downtown boy kleding draagt. Pls tips om me beter te voelen Altijd jezelf proberen te blijven

 

Reageer