Vraag

outfit eerste schooldag

  • 24 August 2020
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal, wat is een leuke outfit voor de 1ste schooldag? K krijg vaak te horen: draag iets waar je je goed in voelt maar wat is dat dan? Iemand tips wat k vooral wel en wat k vooral niet aan moet? Graag iets met een rokje of jurkje want k ga naar een reformatorische school


2 reacties

Hey,

Ik zou je ook altijd aanraden om iets te dragen waar je je goed in voelt. Wat is dat dan? Tja, dat is voor iedereen anders. Je schrijft dat je iets met een rokje of een jurkje wil dragen. Welke rokjes/jurkjes heb je in de kast hangen? Pak die er anders bij. Je kan er naar kijken en misschien weet je dan wel welke je favoriete is. Als dat niet helpt, zou je ze nog aan kunnen trekken en in de spiegel kunnen kijken. Eventueel kun je een foto nemen. Voor jezelf om later ff terug te kijken, dan hoef je niet steeds je outfit om te wisselen om dingen te vergelijken. Je kan het dan ook aan anderen laten zien, aan vrienden of familie en vragen wat zij het leukste vinden en waarom. 

Ga voor het kledingstuk waarin je je dan het meest comfortabel voelt. Dus kleding die lekker zit, die je mooi vindt staan en waar je je dus goed in voelt. 

Veel succes en plezier op je eerste schooldag!

Gr. Pin

Mijn kledingadvies, ookal ben ik totaal niet stylish, luidt altijd: kies 3 outfits die dus passen bij de school waar je naartoe gaat en waarvan je denkt misschien werkt dat, probeer ze alle 3, misschien nog een beetje mix & matchen (wat van de ene outfit en wat van de andere) en own it. Uiteindelijk gaat het niet om de kleding die je aan hebt, maar om hoe je het draagt. De energie die je met je mee draagt. Die energie is bijvoorbeeld de reden dat mensen zeggen "je ziet er vrolijk uit" of "je ziet er edgy uit". Het ligt niet aan de kleding, maar de jouw eigen energie en attitude. En dat creëer je door wat aan te trekken waar je zelf die vibe van krijgt. 

Reageer