Vraag

oude vrienden waarmee ik geen vrienden meer mee ben, gaan alsnog door

  • 9 May 2023
  • 0 reacties
  • 21 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo Allemaal, beetje laat als ik dit post. maar wil dit toch even kwijt. 

Denk je waar heb je het over? Kijk mijn vorige topic(s)

Gisteren kwam mijn vriendin (M) de klas binnen, (ja, we zitten wel in leerjaar 1 maar andere klassen ik zit in P1A zij in BK1C ofzo) om de papierbak te lenen. Maar die drie kinderen die me de heletijd stonden te irriteren zaten toevallig achter me want hun moesten hun laptopjes opladen. en het zijn die kinderen die vervelend deden over het feit dat ik eerst verliefd op haar was, en nu verkering heb. denk dat ze jaloers zijn. Maar twee van die kinderen waren afgeleid. Bezig op hun laptop, zegt een van hun: kijk es achter je. en ze begonnen met lachen, toen ze de klas uit was. Ik werdt woest, werdt rood, en heb diegene een klap verkocht. ik zei jullie doen dit al 3.maanden, nou ben ik er klaar mee. maar ik heb natuurlijk problemen, want ik heb een klap verkocht. maar was er wel klaar mee hoor. Toevallig toen ik de klap verkochte, was de mentor niet in klas. Maar ik meldde dit ookal aan mijn docent, van ik wil dat het klaar is, en hij wistervan maar hij wou het zeggen. maar zei ik weet niet wat het was. toen verteld waar het over ging, maar hij zei ik vertel het later wel, en dat is op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurd. Maar de vraag van vandaag is: Hoe moet ik dit laten stoppen. Want ik ga het echt niet uit maken!!!

 

maar let me know!

 

p.s. van de vorige forumleden die zich afvroegen wat is verstoppertje in het donker? Kennen jullie 10 tellen in de rimboe? ik noem het zelf verstoppertje in het donker

 

P.S. Kindertelefoon, heb de nieuwe regels gelezen, maar weet niet of dit onder bloggen valt. Vast niet hoop ik

 

maar mensen let me know! wat ik ermee aan moet!

 

groetjes!


0 reacties

Geen reactie

Reageer