opstromen tussentijds

  • 6 January 2022
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Badge

heyyyyyyyyyy xoxo dus basically laat ik me ff voorstellen: hoi ik ben een meisje van 14 (pasgeleden 14 geworden) en zit momenteel in 2 mavo en vind het zelf wel wat makkelijk en heb er geen moeite en sta op het moment 0 tekorten en voor alle vakken wel gemiddeld een 8 (behalve voor 2 andere, voor de ene een 9 en de andere een 6 door een werkstuk waarvoor ik een 1 heb gekregen dus mn gemiddelde voor nask is gwn fucked nu) ik zat vorig jaar in 1 havo op dezelfde school, andere locatie (havo vwo school aan de ene kant van de stad en mavo aan de andere kant van de stad) en daar heb ik nog zo’n 80%-90% van mn school vriendinnen zitten ik vind de mavo locatie van de school ook niet heel fijn en zit daardoor op het moment niet heel goed in mn vel. Nou, nu heeft mn oom die een teamleider en docent op een andere school mij dus verteld dat het mogelijk is om tussentijds een niveautje omhoog te gaan na de kerstvakantie en ik plande om het gewoon aan mn rector te vragen maar guess what rutte aka bestie had de scholen gesloten voordat ik dezelfde lucht als mn rector kon ademwen anyways, mn vraag is kan ik van mavo naar havo deze januari en heeft iemand daar ervaringen mee ? :smiley:


2 reacties

Badge

oh ja was vergeten te zeggen dat mn vriendin in 2 vwo een broer heeft die tussentijds van havo naar vwo is gegaan dusss uhhh

Hallo, @y4ra 

Nouja, ik weet ook niet alles van jouw cijfers en hoe jij bent. De vraag of je van VMBO-T (MAVO) naar HAVO kunt doorstromen moet je echt even met je school/mentor/ouders gaan bespreken.

Groetjes,

Wereld

Reageer